2 Ocak 2015 Cuma

Karın egzersizleri

Bana en çok sorulan sorularda biri evde yapılabilen karın egzersizleri sorulmakta. Zaman zaman benimde antrenmanlarımda uyguladığım egzersizlerden bir kısmını tek egzersiz programı olarak sizinle paylaşmak istedim. 3'er set ve başlangıç olarak 10-15 tekrar ile başlayın, sonrasında tekrarları arttırabilirsiniz.

3x10 tekrar  v-crunches

3x10 tekrar side crunches 
 

 3x10 tekrar leg raises

30 sec plank 

3x10 knee tuck crunches

 3x10 abdominal crunches

3x10 bicyle crunches


Sağlık sorunlarınız varsa öncelikle doktorunuza danışıp, öyle uygulayın.
Iyi çalışmalar:)


1 yorum:

  1. Merhaba ! Sizi çok severek takip ediyorum yalnız bir sorum olacak :) Benim problemim tam olarak göbek değil yani direkt olarak göğüs altında bir kilo var kaç tane doktor gezdim fitness yaptım kick box yaptım ama hiçbiri bu konuda bana bilgi vermediler :/ yardımcı olursanız çok sevinirim . İlk olarak ödem dediler ama sürekli bir şişkinlik olması bana anormal geliyor..

    YanıtlaSil