3 Ocak 2015 Cumartesi

FitBrownie

Beni tanıyanlar çikolataya olan zaafımı bilirler. Mis gibi kahvemin yanına en az %70 bitter tüketmek benim keyif anlayışımdır. Böyle olunca çikolata veya kakaonun olduğu herşeye sempatim vardır :) 

Çikolata deyince aklıma brownie geldiği için sağlıklı versiyonunu yapmaya karar verdim ve ortaya harika bir lezzet çıktı. Kesinlikle tavsiye ederim. Gönül rahatlığıyla, kahvenize eşlik edebilecek harika bir "FitBrownie". Lafı uzatmadan hemen tarife geçiyorum :)

Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 3 çay kaşığı bal
  • Yarım su bardağı kakao
  • Vanilya
  • Kabartma tozu
  • 1 su bardağı toz yulaf veya tam buğday unu
  • Hurma, ceviz, kayısı, ceviz

 Sos olarak:
  • Yarum su bardağı kakao
  • 1 su bardağı süt

Yapılışı:
Bütün malzemeler karıştırılır, 170 derecelik fırında 25 dk pişirilir. Sos pişirilip, sıcakken, sıcak kekin üzerine dökülür.


1 yorum: