23 Aralık 2014 Salı

Değişim hikayem

Tombul bir çocukluk geçirmiş ve bunun hiç farkına varmamış biri olarak 2012 senesinde -abimin tabiriyle- bir ışık gördüm. Bowling esnasında arkamdan çekilmiş bir fotoğraf beni kendime getirdi diyebilirim. Aynada gördüğüm Serenden çok farklıydı o fotoğraf ve hayatımda birşeylerin değiştirmem gerektiğini anladım. 


Beslenme ve spor adına hayatımda farkında olarak uyguladığım şeyler yok denecek kadar azdı. İki sene içerisinde çok araştırdım, okudum, insanlardan fikir aldım ve kendime kattım. Bu süreçte kendimi tekrar tanıma fırsatı buldum ve kendi bünyemin farkına vardım. Bu farkındalıkla hem beslenmemi tekrar düzenledim hemde hayatıma sporu ciddi anlamda dahil ettim. 


Başlangıçta amacım sadece kilo vermekti ve bunu 8 ayda 20 kilo vererek başardım. Artık sağlıklı yaşamı hayat tarzım haline getirdim ve sporla bütünleştim. Bundan sonrası için amacım hayatımı aynı kalitede yürütmek ve bu blog sayesinde aynı hedefi olan insanları motive etmek.

3 yorum:

  1. Merhaba ben "catdontlikemilk",
    Blogun hayırlı olsun serencim..
    Buradan da yeticem , müdavimin olucam =) :*
    Sevgiyle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin için çok teşekkür ederim canım:)

      Sil